Mystic Dreamer AS
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Forsendelse og retur

Om du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med varen(e) dine, aksepterer vi retur eller bytte innen 14 dager etter at varene er mottatt. Fraktkostnader refunderes ikke. Produkter med kvalitetsrelaterte problemer, som for eksempel skadede, defekte eller misformede varer vil motta en full tilbakebetaling inkludert fraktkostnader.

Vare(r) fra restessalget kan ikke byttes eller returneres.

Av hygieniske årsaker kan vi ikke tilby tilbakebetaling eller bytte av Krystaller og Øredobber dersom ikke varen(e) har synlige feil/mangler.

Forseglede produkter kan ikke være åpnet ved retur, f.eks tarotkort m.m

Kjøper er ansvarlig for fraktkostnader og eventuelle andre kostnader i forbindelse med retur.

Dersom kunden har fått gratis frakt, men returnerer varene, vil det legges til et gebyr når varene refunderes.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten gjelder for varer og for enkelte tjenester. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).

"Undersøkelse av varen
Når kjøperen mottar varen, anbefales det at han eller hun i rimelig utstrekning undersøker om den er i samsvar med bestillingen, om den har blitt skadet under transporten eller om den ellers har mangler. Hvis varen ikke samsvarer med bestillingen eller har mangler, må kjøperen melde fra til selgeren ved reklamasjon."

 

"Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse"

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen
 
Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert. Dersom varen er betalt med kredittkort, kan kjøperen også velge å reklamere og sende krav direkte til kredittyter (kredittkortselskapet). Meldingen til selgeren eller kredittyter bør være skriftlig (e-post, telefaks eller brev)."



For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde og stand som du mottok den.
Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen rimelig tid. Eventuell returforsendelse må betales av deg.

 

Vi er forpliktet til å betale tilbake det du har betalt for varen, men ikke porto for forsendelsen. Tilbakebetaling skal finne sted innen Klarnas frister og etter at vi mottar produktet fra deg eller henteseddel eller produktet er stilt til rådighet for oss.

Produktet sendes tilbake til oss, om mulig i originalemballasje.

Uavhentete produkter som kommer i retur til oss, vil bli belastet med porto, selve varen vil tilbakebetales.

 

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Trykk ENTER for å søke